<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Oh! heeft het prima omschreven, er zijn echter wel zaken die het verplichte kost voor je zouden kunnen maken. No Man's Land inctroduceerde namelijk de karakters Batgirl en Harlequin. En hoewel het een veel te grote crossover was (bijna geeneen is daadwerkelijk goed te noemen als je tientallen comics moet vullen) had deze verhaallijn als basis een prima idee.Quote:
Originally posted by Triforce:
No Man's Land heb ik nog nooit gelezen, trouwens. Is dat ook verplichte kost? m.a.w. past het in het rijtje: Year One, Dark Knight Strikes Again, Killing Joke, Knightfall?
Uitwerkingen waar hier en daar ook zeer knap te noemen. Sommige karakters werden opnieuw in kaart gebracht (zoals Jim Gordon) en kregen een betere rol. (hoewel na verloop van tijd de vroegere status quo werd hervonden)
Maar dat kon met zo'n grote crossover, er is dan meer tijd voor karakterontwikkeling. Iets wat ik dus (bakc to topic) volledig mis in het misplaatste karakter gebruik van Harlequin in Hush. Misschien wordt er nog aandacht aan gegeven, maar dat betwijfel ik.
Die uitleg was er wel bij Killer Croc en Catwoman en zorgde voor de spannende 1e vijf delen.
(meerdere vragen zoals Wie, Hoe en Waarom? en uiteindelijk nog met de vragen blijven zitten)
De enige vraag die nu opkomt is Waarom? Waarom is Harlequin daar terwijl het niet bepaald iets is wat ze zou doen normaliter?
Het probleem is dat het antwoord normaal gesproken al door haarzelf gegeven zou worden (Harlequin is een flapuit) als ze zou weten waarom ze daar is en doet wat ze doet. Indien ze het niet zegt (roof is nooit haar primaire reden) zou dat inhouden dat ze het niet weet. Tuurlijk schuilt Hush erachter, maar dat zou moeten zeggen dat er opnieuw een soort dwang zo moeten zijn zoals bv bij Catwoman. Ivy zit vast, dus zou dan hierna de Mad Hatter langswippen? Zou ik teleurstellend vinden daar ik liever zou zien dat Loeb een slimmere reden laat zien voor het opdraven van Harlequin en Joker als voetknechtjes van iemand anders.
<font color="#cc6600" size="1">[ October 26, 2003 06:44 AM: Message edited by: Gently ]</font>